Tuesday, January 18, 2011

NOTE

Зүрхэн дурлал
Оршино бас тунирхана Одоо болоод ирээдүйг Онож туулан яарна...
"Зүрхэн дурлал" цааш унших »
Дурсамж

"Дурсамж" цааш унших »
Хүйтэн Болор чулуу
Сэтгэлээс хэзээ ч садран асгарч мэдэх бариж дийлэшгүй өшөөрхөл минь... Түмэнтээ уучлан бодож сэтгэлээ цайруулан хар цагааны дэнсэн дээр өөрийгөө шүүн зогссон өдрүүд минь. Тэртээ холд алслан
"Хүйтэн Болор чулуу" цааш унших »
....... Гарчиггүй ..
Тэнгэр минь та хаана байнаа Тэртээ холд байгаа цэнхэр өнгө та юу Бурхан минь .. ингэхэд та хаана байнаа
"....... Гарчиггүй .." цааш унших »
..... Санаа алдав........
Зуун зуунийг дамжсан их түүхийн харгуй
Зузаан сударт залбирсан ядуусын цуваа..
"..... Санаа алдав........" цааш унших »
Миний дурсамжийн нэгээхэн хэсэг.....Хөхөл дэлтэй өндөр хээр морь минь
Задгай талын зэрэглээнд сүүмийж алслах нутгаан
Заяаын хүрээний тойрон тоглож өссөн довоон
Хачин ихээр санагалзан зүрхэн энгэр сэмрэхүй
"Миний дурсамжийн нэгээхэн хэсэг.....Хөхөл дэлтэй өндөр хээр морь минь" цааш унших »
Хэрвээ би эр хүн байсан бол..
Хэрвээ би эр хүн байсан бол
Хэтэрхий бардам охидыг
Хэтэвчнийхээ бутархай мөнгө шиг үзэх байсийм
"Хэрвээ би эр хүн байсан бол.." цааш унших »
Нэг тийм сайхан мэдрэмжийг нээрээ би хамгийн сүүлд хэзээ мэдэрлээ....
Нэг тийм сайхан мэдрэмжийг нээрээ би хамгийн сүүлд хэзээ мэдэрлээ....
Ад шүглэсэн мэт мөрөөдөлд ороогдож ар өврөө тэмтэрч илүү дутууг хайж үзэв.
"Нэг тийм сайхан мэдрэмжийг нээрээ би хамгийн сүүлд хэзээ мэдэрлээ...." цааш унших »
Төгсгөл үгүй..
Үдээд л, одоод л үлгэр домог мэт хөврөөд л
Хөвгүүд өсөөд л . охид дуулалдаад л цаг хугацаа урсаад л
Гэнэт ирсэн зогсоолоос эргэн хармаар санагдахуй
Хичнээн хол аялсанаа үл ухааран бодол хөврөхүй..
Алсад одод нэгэндээ эрхэлэх мэт харван тоглохуй..
Амрагын дууны аяз сэтгэлд урсан орж ирэхүй..
Ганцаардал хэмээх завины цорын ганц зорчигч би бээр
Авралын дохио хэмээн төсөөлөн сарыг ширтэхүй..
Цэнхэр бодол...
Хорь, хол давсан насны минь намуухан энэ өдөр
Хорвоод би мэндэлсэн байх юм...
"Цэнхэр бодол..." цааш унших »
Шүүдэрт буусан гоо үзэсгэлэн миний хонгор найз ....
Сул асгарах хархан гэзэг тань хүсэл гижигдэж
"Шүүдэрт буусан гоо үзэсгэлэн миний хонгор найз ...." цааш унших »
Гэрт минь заларсан Дарь Эх Чамдаан би хайртай
( Монгол зон хэмээх нэрээр буртгэлтэй байнгийн минь уншигч Ахдаа зориулав.)

Халуун залуу насыг
Халгитал би наадлаа..
Хангайн согоо шиг охидод
Ханатлаан би дурлалаа.....
Үд хэвийсэн насны дөрөөн дээр
"Гэрт минь заларсан Дарь Эх Чамдаан би хайртай" цааш унших »
Гуниглах бол алдаа ..
Сүүлэрдэггүй сүүтгэнэдэггүй сэтгэл хэрвээ байвал
Сүүмийх алсын гэрэлд жаргалын од гунигтай
"Гуниглах бол алдаа .." цааш унших »
Хэн нэгэн нь хэлэх л хэрэгтэй шүү дээ...
Үл итгэгч нар нэгэн хэвээр харуусал цутгана
Үлгэрт гардаг шуламыг бодит хэмээн зөрүүдлэнэ.
Тэгсэнээ тэд ор хоосонг үгүйсгэн дайрна
"Хэн нэгэн нь хэлэх л хэрэгтэй шүү дээ..." цааш унших »
Унаган багын анд даа зориулав
Заадал цагаан үүлсийн
Суудал гүйх алсад
Залуу хонгор насаа
Сүвэлж суугаа найздаа..
Тохойн чинээ багаасаа
Тоглож өссөн найз минь билээ
"Унаган багын анд даа зориулав" цааш унших »
ТЭДНИЙ АЛДАА ЮУ..... БИДНИЙ АЗ БАЙСАН УУ ГАЙХААД Л ...
Энэ нэгэн асуудлыг та нартайгаа хуваалцах далимдаа санаж явах үүднээс энд оруулья гэж бодлоо. Бэр эгч маань охин нь сургуульд сурдаг тул асран хамгаалагчийн эрхтэйгээр энд амьдардаг юм. Ер нь Сингапурт хэрвээ хүүхэд нь 16 наснаас доош байгаад ЕБС-д сурч байгаа бол ээж юмуу эмээийнх нь aль нэгэнд удаан
"ТЭДНИЙ АЛДАА ЮУ..... БИДНИЙ АЗ БАЙСАН УУ ГАЙХААД Л ..." цааш унших »
Ханьхан амраг хүүдээ ....
Амраг минь би чамдаан зориулж
Аяз нэгийг хөглөмөөр санагдлаа
Амьдрал хэмээх гүн тэнгист
"Ханьхан амраг хүүдээ ...." цааш унших »
Уужирч уучлах хорвоо гэж.....
11:01 AM 7/9 Нүд минь аргаад юм болбол ус цийлэгнэчихэж уншиж байх үедээ
11:02 АМ 7/9 зарим нэг хэсэг нь миний амьдралын хэсэг ч юм шиг
"Уужирч уучлах хорвоо гэж....." цааш унших »
Өчихүй
Цагаан гуниг
Цайлган сэтгэл
Цадиггүй Болор...
"Өчихүй" цааш унших »
Бүсгүй сэтгэл ..
Бяцхан бургас гөлөглөх нь хавар ирсэний дохио юу
Бүсгүй сэтгэлд хайрын үр соёлох нь байгаль эхийн хүслэнт бэлэг мэт
"Бүсгүй сэтгэл .." цааш унших »
(Нийт: 107)
© Эрхэмсэг оршихуйн утга учир ....
Эх загварыг зохиосон Des

No comments:

Post a Comment