Tuesday, April 9, 2013

09 04 2013

Үгээр ч хэлэхийн аргагүй хүнд өдрүүд ар араасаа үргэлжилж байна даа. Төрөлхийн тэмцэгч зантай болоод ч тэр үү сэтгэл санаа бол өөдрөг.
Харин асуудлаас яаж гарах бэ гээд л түмэн зүйл бодож сууна, За даа түмэн ч гэж дээ боломжтой нь тодорхой 2 зам л сонгочихоод сууж байна. Нэг нь жаахан удаандуу боловч зөв арга
Харин нөгөөх нь хорхой хүргэм үр дүнтэй байж болох ба бас тэгээд асар хурдан гээч. Гэвч эрсдэл нь өндөр . Гэхдээ би ийм замаар явах дуртай.. Амжилтанд хүрнэ гэдэгтээ ч итгэлтэй байна. Мэдээж надад ийм зүйл тохиолдох гээд л би ийм замаар явж байсан нь тодорхой. Гэхдээ нэг зүйлийг нэмж хэлэхэд би гэдэг хүн чинь цагаа тулахаар өөртөө ямар итгэлгүй юм бэ. бас шийдвэрлэх мөчид шийдвэр гаргахдаа ёстой нэг шийрэгнүүр юм байна. Бас тэгээд шал дэмий тохиолдолд нээх айхтар шийд гаргана гээч...

за за нэг иймэрхүү намайг урам хайрлаад дэмжих хүн олдоосой ..
Уг нь урам хайрлаад дэмжээд өгвөл цааш явмаар ч юм шиг санагдах юм даа

No comments:

Post a Comment